Скарга про невміле обслуговування пасажирів з інвалідністю та антисанітарний стан туалетних приміщень

З 14.06.2014 р. по 22.06.2014 на базі «Західного реабілітаційно-спортивного центру НКСІУ», котрий знаходиться в с.Яворів, Турківського р-ну, Львівської області проходив збір Всеукраїнської громадської організації інвалідів «Група активної реабілітації». На цей збір з різних регіонів України прямувало дев’ять осіб з інвалідністю, які пересуваються за допомогою інвалідної коляски. Всі дев’ятеро людей прибули на залізничний вокзал міста Львова 14.06.2014 р. об 14.06.

Опинившись в приміщенні вокзалу всі учасники збору зіткнулися з непереборними труднощами, пов’язаними з неможливістю використання вокзальних туалетів. Приміщення туалетів були захаращені сміттям і знаходилися в мерзенному санітарному стані. Двері в туалет не зачиняються зсередини, в приміщенні відсутня кушетка для одягання, туалетний папір і мило.

Аналогічний стан приміщень туалетів спостерігалося і по відправленню учасників збору додому 22.06.2014 р. Так склалося, що період очікування поїзду у декого складав від 5 до 8 годин та, у зв’язку з відсутністю кімнати очікування на першому поверсі, нам довелося чекати у холі вокзалу. Також, просимо звернути увагу на непрофесіоналізм і грубість персоналу вокзалу! На наше прохання до працівників мед. пункту, в якому розташований один з доступних туалетів з кушеткою, привести приміщення туалету у відповідний санітарний стан та витерти жовті калюжі на підлозі, ми почули звинувачення в грубій формі, що нібито ці калюжі ми самі і понаробили. Дуже прикро чути таке від працівників вокзалу у ніби-то європейському місті!

Що стосується непрофесіоналізму персоналу, то це спостерігалося під час посадки. По-перше, дуже здивувала присутність на вокзалі лише одного супроводжуючого, який повинен був забезпечити посадку 9 людей на колясках на поїзд, іноді одночасно декількох в різні потяги. Не кажучи про те, що він не зміг би зробити фізично, то в нього ще й повністю відсутня підготовка і знання з поводження з людьми з інвалідністю, а саме: невміння надати правильно допомогу, незнання техніки посадки людей з інвалідністю в поїзд та взагалі основ поводження з інвалідним візком. Натомість, він весь час стояв і спостерігав, як його роботу виконують небайдужі люди.

Всеукраїнська громадська організація інвалідів «Група активної реабілітації» висловлює своє обурення такому неприпустимому рівню обслуговування пасажирів з обмеженими фізичними можливостями і звертається до Вас з проханням усунути зазначені вище порушення і провести роз’яснювальні роботи з персоналом вокзалу.

Про вжиті заходи просимо письмово сповістити за адресою вул. Вільямса, буд. 11, корп. 1, кв. 80, м. Київ, 03191, а також за адресою вул. Паркова, буд. 20А, кВ. 2, м. Іллічівськ, обл. Одеська, у відведений законодавством строк.

Від імені пасажирів з інвалідністю

Відповідь Львівської залізниці

lv-1 Відповідь Львівської залізниці